Přání a potřeby našich zákazníků jsou pro nás na prvním místě. Vždy se snažíme najít v nabízených službách kompromis mezi obchodem a zajímavou cenou pro naše zákazníky. Nejlevnější volání v ČR neslibujeme, ale velmi rádi slíbíme, že čím nás bude v naší síti více, tím rychleji budeme ceny k Vaší spokojenosti snižovat. Žádné závazky a nevýhodné smlouvy od nás nečekejte, smlouvu s námi uzavíráte na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou k poslednímu dní měsíce následujícího po podání výpovědi.

V rámci našich tarifů hovory účtujeme férově a to od druhé minuty po vteřinách. Náš zákazník tedy vždy zaplatí skutečně jen to, co provolá. Budeme velmi rádi, pokud se k nám také přidáte a stanete se dalšími spokojenými a věrnými zákazníky Skyfone mobile.

Co Vám můžeme nabídnout

  • Neslibujeme nejlevnější volání, ale rádi Vám slíbíme, že čím nás bude v síti více, tím rychleji budeme ceny snižovat.
  • U cen nikdy nepoužíváme slovo „od“, není to slušné. Pokud bychom to dělali, tak například u tarifu SKY 100 máte prvních 100 minut od 0,97 Kč.
  • Účtujeme fér, to znamená, že po první provolané minutě je zbytek hovoru v rámci ČR účtován po vteřinách.
  • Férové účtování máme nastaveno i pro mezinárodní volání (odchozí volání z České republiky do ostatních zemí).
  • Už žádné dlouhodobé smlouvy se závazkem, u nás je smlouva na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou k poslednímu dni následujícího měsíce.
  • Přenést mobilní telefonní číslo do sítě Skyfone můžete od kteréhokoli českého operátora. Přenos čísla trvá přibližně 4 dny.